«

»

Jul 07

KUKUM

3/7/2005… hari pertama adik aku daftar di KUKUM, Perlis. Dapat bidang Computer Engineering… mcm aku jgk. Akhirnya… ada jugak adik yg ikut jejak langkah aku… abg,akak dan adik li (setahun muda dr aku) semua dlm bidang perubatan (bio-medic,medic,farmasi). Yang bestnya… tempat asrama KUKUM tu, dalam 500 meter jek dengan rumah mak angkat aku. Lama tak jenguk mak angkat aku… so ari tu pegi la sekeluarga ke rumah mak angkat. Ini pertama kali mereka berjumpa… he he he dan secara rasminya aku kene leter sebab tak bgtau mereka yg aku dh keje kat Penang. Bukan aku taknak bagitahu, tapi keadaan aku tak beberapa stabil lagi. Takut kang, seminggu dua lg dah tukar kerja lain. Apa pulak kata mereka. Tp bila pikir2kan, memang aku yang bersalah. Patutnya, stabil ker tak stabil ker, kena bagitahu jugak. Baru lah diorang tak terasa hati kan ? Tak banyak yang aku nk citer… sebab skrg dah pukul 10.30pm.. dan aku masih lag di tempat keje. Dah nak balik dah pun… tunggu muammar amik aku jek. lagi 10 minit dia sampai laaa… he he he sorry muam, terpaksa menyusahkan ko. Nanti aku amik lesen dan beli moto sendirik yek (orang miskin laaa katakan)

Comments

  1. aleshay says:

    akums..dah kerja ye..tahniah..aku selalu bc blog ko..harap ko bersemangat cam selalu..tngk masa depan dengan positif..i know you can..